Merkevarestrategi

En logo er ikke kommunikasjon. En logo er identifikasjon. Så hva er det som faktisk kommuniserer med betrakteren? Dette er hvor merkevare-strategi entrer arenaen. Merkevare-strategi er å dekode og forstå HVA firmaet ditt er, HVOR det vil gå og HVORFOR det vil gå dit – for så til slutt å finne ut HVORDAN dette skal gjøres. Det er kunsten å fortelle en historie, det er setningen som får den som leser til å ønske å lese resten av boka. Logoen din er kun punktumet i slutten av den setningen. Det er derfor merkevare-strategi er helt avgjørende å løse på riktig måte, så du kan være trygg på at hele firmaet ditt har et utseende som passer sammen med med både sjel og personlighet.

Men historien din forteller seg ikke selv. Til det trenger du noen til å analysere firmaet ditt og tolke hva det sier med friske øyne. En som kan se glassflasken fra utsiden. Og siden du er her, og leser dette – er det kanskje riktig å anta at du leter etter noen til å hjelpe deg med å finne og vise firmaet ditt sitt ekte ansikt. Kanskje vi er den perfekte samarbeidspartner for å gjøre akkurat det. La oss finne det ut! I tett dialog med beslutningstakerene i firmaet ditt skreller vi av lag for lag til vi sitter igjen med bare gullbitene. Og fra der av starter resten av den spennende reisen.